Sunday, April 19, 2009

My New Born Baby










My New Born Baby...Syukur kepada Allah dikurniakan dengan cahayamata yang cantik ini.
Nilah Anak aku,Nur Izzah Insyirah. comel tak? Macam Abah dia kan kan? mak dia pun ada




lahir 20/02/2009 pagi jumaat. Masa tue tiada orang pun yang masuk labour room kecuali wife aku n suasana masa tue sunyi betul. Aku rasa macam perasaan yang aku tak dapat bayangkan dan ketenangan yang tidak terhingga.
Seriuslah rasa macam nak gugur jantung menunggu sebelum itu.Nak cerita pun rasa tak cukup satu episode.

Forward....
Hari ini dah masuk 2 bulan dah, malam tadi punya la menangis dia dari pukul 3pagi sampai 4pagi.. last2 aku teringgat kalau baby tengah nangis nie distract dia denganapa-apa bunyi.. aku terus je pasang TV, Wife aku masa tue letak adik (kitorang panggil)dalam buaian.. tup-tup terus lentok.. menjadi juga trick aku...
akhir cerita aku terlajak tidor lagi...nasib baik sempat datang ofis.

No comments:

Post a Comment